سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخاب لباس عروس

از چه روش هایی می توان برای خرید لباس عروس استفاده نمود؟
لباس عروس را می توان بر اساس مدل های موجود سفارش داد و در این شرایط لباس بر اساس اندازه های خود فرد دوخته و آماده می شود. در این روش اگرچه هزینه های بالاتری برای خرید لباس صرف خواهد شود اما محصول نهایی لباسی جذاب، مطابق با سلیقه فرد و کاملا اندازه و برازنده برای او خواهد بود. البته این روش دارای مشکلاتی نیز می باشد به عنوان نمونه باید در نظر بگیرید که نگهداری از لباس عروسی که تنها یک بار در طول زندگی به تن خواهید کرد کاری دشوار خواهد بود. زیرا این لباس ها به واسطه طراحی های خاص خود فضای زیادی را اشغال نموده و از طرفی باید به خوبی از آن نگهداری گردد.
با توجه به این مشکل روش دیگری مورد استفاده قرار می گیرد که در آن شما باز هم بر اساس سلیقه خود اقدام به سفارش لباس نموده ولی این بار شما صاحب لباس نخواهید بود. بلکه لباسی که بر اساس سلیقه و اندازه شما دوخته شده است را اجاره می کنید. این روش هزینه کمتری را نیاز دارد ضمن اینکه لباسی مناسب برای شما دوخته خواهد شد. از طرفی مشکلات نگهداری لباس نیز دیگر وجود نخواهد داشت.
سومین روشی که برای تهیه لباس عروس مورد استفاده قرار می گیرد اجاره یا خرید لباس های آماده است. در این روش انتخاب لباسی که هم از لحاظ اندازه مطابق با سایر و فرم بدن فرد بوده و هم با سلیقه او مطابقت داشته باشد اندکی مشکل تر است. اما می توان گفت این روش به صرفه ترین راه برای تهیه است. لباس هایی که در این روش به عروس خانم ها اجاره داده می شود ممکن است نو باشد و یا از لباس هایی باشد که برای افراد دیگر دوخته شده و به آن ها اجاره داده شده بود. با توجه به این پارامتر ها هزینه ای که برای اجاره لباس عروس در نظر می گیرد متفاوت خواهد بود.

  • گام به گام با خرید لباس عروس
    همان طور که اشاره کردیم اهمیت خرید عروسی به اندازه ای است که این کار را تبدیل به یکی از پر استرس ترین بخش های مراسم عروسی تبدیل نموده است. در ادامه قصد داریم تا شما را در خصوص خرید اندکی راهنمایی کنیم.
    اولین و مهم ترین موضوعی که در خرید  باید در نظر بگیرید بودجه و میزان هرینه ای است که می خواهید برای این بخش از مراسم صرف کنید. بر اساس هزینه و مواردی که پبش تر به آن ها اشاره گردید می توانید تعیین کنید لباس شما جزو کدام یک از سه دسته فوق باشد.
    موضوع بعدی در خصوص مدل و نوع لباس است. عوامل متعددی که در تعیین مدل عروس دخیل خواهند بود. بدون شک اولین گزینه سلیقه عروس و داماد است اما در کنار این موضوع باید به فرم بدنی عروس نیز توجه نمود. برخی لباس مناسب افراد چاق یا کوتاه قد نبوده و برخی دیگر را افراد لاغر یا بلند قد نباید انتخاب نمایند.
    پس از این مورد نوبت به مسائل فرهنگی خانواده ها و مهمان ها می رسد. این موضوع نیز در مدل و نوع لباس تاثیر به سزایی خواهد داشت.
    محل برگزاری عروسی را نیز در این مورد باید مورد توجه قرار دهید. اینکه عروسی در باغ یا سالن است و در چه فصلی از سال برگزار می گردد از دیگر نکات مهم در خرید لباس عروسی خواهد بود.

https://www.prombee.co.uk/wedding-dresses

https://www.bhldn.com/shop-the-bride-wedding-dresses/

https://www.luxomajlesi.com/bride-dress/