سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آب و هوا ی شهر تهران

آب و هوا ی شهر تهران تحت تاثیر کوهستان در شمال (نسیم توچال) و دشت در جنوب است. باربری ستارخان بجز نواحی شمالی تهران که تحت تأثیر کوهستان، تا حدی متعادل و مرطوب هستند، آب و هوای سایر محله های شهر گرم و خشک و در زمستان‌ها کمی سرد است. اصلی ترین منبع بارش در این تهران بادهای مرطوب مدیترانه‌ای و اطلسی هستند که از طرف غرب وارد می شوند. رشته‌کوه البرز مانند سدی از واردشدن خیلی از توده‌های هوا پیشگیری می‌کند، به همین خاطر باعث شده که هوای تهران از یک طرف خشک‌تر و از طرف دیگر از آرامش خوبی برخوردار باشد.

بسته بندی دقیق لوازم خانه اصلی ترین مرحله اسباب کشی است. اگر که بسته بندی به شکل دقیق انجام نشود ، در هنگام اسباب کشی  
  لوازم ازشمند آسیب می بیند. برای پرهیز از آسیب لازم است در مرحله بسته بندی به مسائل ایمنی دقت شود و بسته بندی به شکل درست انجام شود.
در جابجایی لوسترها و وسایل حساس شکستنی مسائل ایمنی را درنظر داشته باشید.
        لوازم قابل شکستن  را در نایلون های حبابدار یا مواد انعطاف پذیر بپیچید.
        تلاش کنید ادغامی از لوازم سخت و سبک را در یک بسته بگذارید تا تعادل وزن حفظ شود.
البته انتخاب خودروی باری مسقف و یا غیر مسقف نیز اهمیت زیادی دارد چرا که امروزه وانت ها و کامیون ها در حالت کلی در این دسته بندی نیز قرار می گیرند. هنگامی که شرایط آب و هوایی خاصی از جمله برف و باران در فصل های سرد سال برقرار است نیاز به خودروی باری مسقف محسوس است. به ویژه برای انتقال وسایل و بارهایی که در صورت ورود رطوبت و آب ممکن است دچار خسارت و آسیب های جدی شوند (مانند فرش و قالی های دستباف و یا برخی اسناد و مدارک شرکتها و سازمانها) 
شاید ما انسان ها به انتخاب های جزئی توجه ی کم تری بکنیم و تمام ذهنیت خودرا وقف، انتخابات بزرگ کنیم. اما باید این مسئله را مدنظر بگیرید که  انتخاب های جزئی نیز بسیار مهم بوده و شما باید تمامی نکات را با دقت زیاد مورد توجه قرار دهید. انتخاب مناسب رنگ، انتخابی دقیق و هوشمند می باشد که می تواند امری بسیار مهم تلقی شده و برای افراد گوناگون حائز اهمیت باشد. اگر شما طرح و چاپی زیبا داشته باشید اما در انتخاب رنگ تی شرت دقت نکرده باشید و تی شرتی بد رنگ انتخاب کنید این امر باعث می شود که دیگر زیبایی طرح و لوگوی شما به چشم نیامده و شما اون بازخورد دلخواه را به دست نیاورید.

هر یک از این نوع خودروها برای مسیرها و جهت حمل مقادیر خاصی از بار مناسب هستند و انواع گوناگونی نیز دارند. از جمله:

•خودروهای سبک باری شامل وانت بار (مانند وانت پیکان، وانت نیسان، وانت مزدا و...) می شوند. 
•خودروهای نیمه سنگین شامل خاور، انواع کامیون و کامیونت (ساخت شرکتها و برندهایی مانند بنز، هیوندای، ایسوزو، GMC، اسکانیا و ...) 
•خودروهای سنگین باری نیز شامل انواع تریلی